Jövedelemszerzés: Honlap vagy Blog?

Szeretettel köszöntelek a Minden ami hirdetés-online munka- közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 462 fő
  • Képek - 19 db
  • Videók - 93 db
  • Blogbejegyzések - 1302 db
  • Fórumtémák - 351 db
  • Linkek - 70 db

Üdvözlettel,

Minden ami hirdetés-online munka- vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Minden ami hirdetés-online munka- közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 462 fő
  • Képek - 19 db
  • Videók - 93 db
  • Blogbejegyzések - 1302 db
  • Fórumtémák - 351 db
  • Linkek - 70 db

Üdvözlettel,

Minden ami hirdetés-online munka- vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Minden ami hirdetés-online munka- közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 462 fő
  • Képek - 19 db
  • Videók - 93 db
  • Blogbejegyzések - 1302 db
  • Fórumtémák - 351 db
  • Linkek - 70 db

Üdvözlettel,

Minden ami hirdetés-online munka- vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Minden ami hirdetés-online munka- közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 462 fő
  • Képek - 19 db
  • Videók - 93 db
  • Blogbejegyzések - 1302 db
  • Fórumtémák - 351 db
  • Linkek - 70 db

Üdvözlettel,

Minden ami hirdetés-online munka- vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Érdekes cikket olvastam, szerintem Titeket isérdeklhet!

Honlap vagy Blog?

 

Mi éri meg jobban, HONLAP vagy BLOG készítése?

Manapság sokakat foglalkoztat ez a kérdés, és nem könnyű a választás…

Valójában sok a hasonlóság egy Blog és egy Honlap között, de most nézzük meg MIK a KÜLÖNBSÉGEK?

Ezeket megismerve ugyanis mindenki könnyebben el tudja dönteni, hogy melyik felel meg jobban a céljainak és az egyéniségének.

HONLAP: Szakértői tekintélyt sugároz. Olyan, mint amikor egy előadó előadást tart a hallgatóinak.
Benyomás: Hiteles információ egy szakértőtől!

BLOG: Fórum a vélemények kifejezésére és ütköztetésére. Könnyű létrehozni (szövegszerkesztői ismeretek elegendők az elkészítéséhez), szinte bárki alkalmazhatja. Akárki közzéteheti a gondolatait, tapasztalatait, kételyeit és véleményét egy-egy témában.

Természetesen van lehetőség arra is, hogy a szakértői véleményünket egy Blogban tegyük közzé. Ugyanígy lehet véleményt nyilvánítani egy Honlapon is.

Ha egy Blogban szeretnénk szakértői információkat közzé tenni, akkor keményen meg kell dolgoznunk azért, hogy leküzdjük az olvasóink benyomását arról, hogy ez csupán egy vélemény a sok közül.

Ha azt szeretnénk, hogy a Honlapunk ne legyen annyira unalmas, mint egy megközelíthetetlen tanár előadásának kézirata, akkor erőfeszítéseket kell tennünk egy olyan tartalom előállítására, ami megkönnyíti az érdeklődőinkkel való kapcsolatfelvételt.

A Honlap olyan, mint egy lexikon, amit az elejétől a közepén át a végéig át lehet tekinteni.

A Blog leginkább egy napilaphoz hasonlítható, ami napról-napra tartalmaz bejegyzéseket.

A Blognak van egy tartalomkezelő rendszere, ami lehetőséget ad kategorizálni a bejegyzéseket egy-egy téma szerint. Így megkönnyíti egy adott kérdéssel kapcsolatos információk kigyűjtését.

Mivel a Blog bejegyzéseken időpont megjelölés is van, ez hátrányt jelent, mert az emberek mindig csak az új cikkeket akarják elolvasni. Viszont, ha azt látják, hogy már 3-4 éve vezetjük a blogunkat, ez hitelessé tesz bennünket és így egy szakértő benyomását keltjük a látogatóinkban.

A Honlap egy adott témáról szól, és nincs kapcsolata az aktuális eseményekkel. Az ott közzétett információk akár már vagy holnapra, illetve akár a jövő évre is vonatkozhatnak. Tehát a Honlap nem időérzékeny!

A Blog majdnem naponta tartalmaz friss információkat és szorosan kapcsolódhat az aktuális eseményekhez. Pl. Ha a Blogunk az otthonról történő munkavégzésről szól, jó alkalmat ad a napi hírek lereagálására, és a tevékenységünk előnyeinek bemutatására. Viszont hátrányt jelent az, ha megváltozik a gazdasági helyzet, akkor ezek az információk – részben – értéküket vesztik.

Igazán fontos ismerni ezeket a JELLEMZŐKET, mielőtt nekifognánk a saját Honlapunk vagy Blogunk elkészítéséhez.

Minden attól függ, hogy:

  • MI a célunk?
  • KIK képezik a célpiacunkat?
  • MILYENEK a munkamódszereink?

A Honlap olyan látogatókat vonz, akik egy adott témában szeretnének alaposan tájékozódni, és amikor azt megtalálják, még jobban elmélyülnek annak tanulmányozásában. Az az idő, amit a látogatók a honlapunkon eltöltenek, nagyon fontos szempont a Google találati sorrend besorolásánál. Minél több időt töltenek ott, annál jobb!

Mivel a Honlap oldalai nincsenek dátumozva, az oda feltett tartalomnak, vagyis egy-egy oldalnak azonos az értéke.

A Blognál más a helyzet. Az odalátogatók elolvassák a legfrissebb bejegyzést és mennek tovább…

Az embereket csak a legfrissebb hírek érdeklik. Hasonlóan az újságolvasókhoz, akiket nem szokta már érdekelni egy-egy néhány héttel korábban írt cikk.

Tehát nem árt, ha tudatában vagyunk annak, miként viselkednek a Blogunk olvasói.

Ha az iparágunkkal kapcsolatos aktuális híreket és eseményeket akarjuk kihasználni a vállalkozásunk fejlesztése érdekében, akkor egy Blog jelentheti számunkra a megoldást.

Viszont vállalnunk kell ebben az esetben azt, hogy hetente 3-4 alkalommal – ha rövid is de – friss bejegyzést fogunk írni!

A Honlap esetében akár több hetes szünetet is megengedhetünk magunknak.

Időbe telik, amíg egy Honlap „beérik”. De ha már sikerült a keresőmotorokkal (Google, Yahoo, stb.) „észrevetetnünk”, onnantól kezdve azok már folyamatosan hozzák a látogatókat, függetlenül attól, hogy bővítjük-e a tartalmat vagy sem.

A Blognál az újonnan elhelyezett tartalommal tudunk forgalmat előállítani. Erre figyelnek fel a keresőmotorok, és az olvasók is az RSS szolgáltatás révén azonnal értesítést kapnak. Erre a folyamatra „rásegíthetünk”, ha a címlistánkon lévő személyeknek egy-egy új bejegyzés esetén elküldünk egy kör-e-mailt.

Egy Honlap elkészítése időbe kerül.

Egy Blogot gyorsan létre tud hozni az ember.

Sokan azért választják a Blogot, mert így gyorsan felkerülhetnek az internetre! Benevezhetnek a jelenleg folyó „területfoglaló” versenybe! Azt gondolják, hogy ezáltal már minden problémájuk megoldódott.

Ez valóban egy JÓ MEGOLDÁS abban az esetben, ha már tudjuk, hogy:

  • Kik alkotják a célpiacunkat?
  • Hogyan kell kulcsszó keresést folytatni?
  • Hogyan kell az internetre tartalmat előállítani?
  • Ha már van egy Értékesítő / Marketing Tölcsérünk.
  • Ha már rendelkezünk egy érdeklődőket vásárlókká átváltó rendszerrel.

Sok Blog tulajdonos csalódik, mert az oldalukra nem látogatnak el kellő számban az érdeklődők.

Az ideális megoldás „HÁZASÍTANI” a kettőt: Honlap + Blog

Ha már van egy Honlapunk – saját (pl. HU végű) honlapcímmel – amit a keresőmotorok már jegyeznek, akkor a kihelyezett tartalmunk odavonzza a célpiacunk résztvevőit, akik idővel hűséges látogatóinkká válnak.

Abban az esetben, ha egy Blogunk van, a feltett tartalmunkra (bejegyzéseinkre) a keresőmotorok reagálnak és forgalmat generálnak, és az odalátogatók közül többen hűséges olvasóink maradnak a jövőben.

Megoldás: Helyezzük el a Honlapunkon a Blogunk címét, és a Blogunkon pedig a Honlapunk címét.

A keresőmotorok ebben az esetben két (2) külön címmel rendelkező eltérő tartalmat külön-külön sorolnak be a listájukon.

Ekkor mindkét helyen folyamatosan tartalmat kell alkotnunk, hogy a látogatottságot fenntartsuk!

Jelenleg az egyik IDEÁLIS MEGOLDÁS a Word Press Honlap/Blog sablon alkalmazása!

Itt ugyanis a Blog a Honlapunk aldoménjévé válik.  Ez óriási különbséget jelent a keresőmotorok számára és a Honlapunk látogatottsága szempontjából.

A keresőmotorok forgalomként veszik számításba a Blogunkon tett valamennyi bejegyzést, hozzászólást és egy Honlapcímhez kötik valamennyit. Tehát a Blogunkon tett bejegyzéseinkkel a Honlapunk látogatottságát is növelni tudjuk!

 

A cikket Kajárik Bélától vettem át, akit nagyara becsülök sikeres, és nagyon hasznos tanácsai miatt.

Címkék: Összehasonlítás

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Triangles Career 11 órája új blogbejegyzést írt: Career Triangles: New Website Launch

Triangles Career írta 11 órája itt:

Career Triangles is a comprehensive framework that highlights the intersection of skills, passion, and opportunity within an individual's professional journey. https://www.careertriangles. com/company/3embed- software-technologies- reviews

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu