Jövedelemszerzés: Hogyan szerzed az ügyfeleid!

Szeretettel köszöntelek a Minden ami hirdetés-online munka- közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 461 fő
  • Képek - 19 db
  • Videók - 93 db
  • Blogbejegyzések - 1301 db
  • Fórumtémák - 351 db
  • Linkek - 70 db

Üdvözlettel,

Minden ami hirdetés-online munka- vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Minden ami hirdetés-online munka- közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 461 fő
  • Képek - 19 db
  • Videók - 93 db
  • Blogbejegyzések - 1301 db
  • Fórumtémák - 351 db
  • Linkek - 70 db

Üdvözlettel,

Minden ami hirdetés-online munka- vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Minden ami hirdetés-online munka- közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 461 fő
  • Képek - 19 db
  • Videók - 93 db
  • Blogbejegyzések - 1301 db
  • Fórumtémák - 351 db
  • Linkek - 70 db

Üdvözlettel,

Minden ami hirdetés-online munka- vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Minden ami hirdetés-online munka- közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 461 fő
  • Képek - 19 db
  • Videók - 93 db
  • Blogbejegyzések - 1301 db
  • Fórumtémák - 351 db
  • Linkek - 70 db

Üdvözlettel,

Minden ami hirdetés-online munka- vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Érdekes eszmefuttatást kaptam a minap,szeretném, ha tudnátok róla Ti is. Azt hiszem itt össze van foglalva minden, amit a témáról tudni kell.

Hogyan szerzed az ügyfeleid? Egyáltalán online? Vagy java részt még mindig inkább offline módszerekkel? Vagy ha mégis online akkor melyik eszköz jelenti Neked a fő kommunikációs csatornát? Melyik mellet teszed le a voksod?

  1. Weboldal: “Úgy gondolom, ha jól van összerakva, akkor biztosan megtalálnak a potenciális ügyfelek.  Hiszem, hogy ha egy weboldal jól működik, akkor elegendő önmagában is a sikerhez.”
  2. Keresőoptimalizálás: “Ha az oldalam minden fontos kulcsszóra az elsők között jelenik meg, a webes forgalmunk legnagyobb része a keresőkből érkezhet. Ez már önmagában is hordozhat akkora értéket, hogy stabil forgalmat biztosítson.”
  3. Kattintás alapú hirdetések: “Ha hirdetünk AdWords-ben, Etargetben vagy akár Facebook-on, akkor nagyon sok érdeklődőt lehetünk képesek elérni. Hiszem, hogy az ilyen típusú hirdetések nagyon sok vásárlót, megrendelőt hoznak.”
  4. E-mail marketing: “Ha nagy erőket fókuszálunk arra, hogy minél több e-mail cím legyen az adatbázisban, és ez meg is valósul, akkor úgy érzem hogy a feliratkozókkal képesek leszünk úgy kommunikálni, hogy előbb-utóbb szinte mindenki vásárlóvá váljon.”
  5. Tartalom marketing: “Ha folyamatosan frissülő értékes tartalmat adunk a látogatóknak, akkor könnyen lesz belőlük visszatérő látogató. Innen pedig már minden a weboldalon lévő szöveg és az idő kérdése.”
  6. Videó marketing: “Ha rendszeresen és következetesen használjuk a videót marketing célokra, akkor sokkal könnyebben tudunk bizalmat építeni. Nincs ennél közvetlenebb módja a neten a kapcsolattartásnak. Hiszem, hogy ebben hatalmas potenciál van.”
  7. Közösségi Média: “Ha felvisszük a cégünket a Facebookra, úgy gondolom sokkal hatékonyabb lesz a kommunikációnk. Ha sikerül ezt integrálni a többi közösségi média marketing eszközzel sokkal eredményesebbek lesznek a közösség építési törekvéseink. Így több emberhez el tudunk jutni, akikből a végén több vásárló is lehet.”
  8. Online PR: “Úgy gondolom, hogy ezzel az eszközzel végre ki tudunk emelkedni a konkurenseink közül, és így tudjuk a legtöbb új embert elérni. Ha nyilatkozunk, interjúkat készítenek velünk, megjelenünk különböző hírportálokon, elemzéseket készítünk, és szakmai tartalmú cikkeket írunk mérhetően meg fog ugrani az ismertségünk, és a megrendelések is ennek köszönhetően sokasodnak majd.”
  9. Banner hirdetések: “Bannerrel hirdetve vizuális hirdetésekkel  jelen tudunk lenni a nagyobb portálok felületein, vagy akár kisebb látogatottságú, témánkba vágó tematikus oldalakon is. Hiszem, hogy ez még ma sem elhanyagolható felület az online marketingben, és alkalmas arra, hogy eljuttassam az üzenetem a célcsoporthoz.”
  10. Vírus- és gerilla megmozdulások: “Ha évente párszor kitalálunk egy nagyon kreatív kampányt és ezt sikerül jól kidolgozni, akkor a hiszem hogy ennek bejön az eredménye: az emberek küldözgetik majd egymásnak és így hallanak rólunk."

 Online Marketing Akadémia

Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu